А СЕЛО НЕ ПРОСТЕ, А ІЗ… ВЛАСНИМ БРЕНДОМ!

Травневе Тернопільської області має власну карту-навігацію з усіма цікавими місцями

Село Травневе Тернопільської області інформатизувало власний образ. Тепер це село має не тільки індивідуальний логотип, а й карту-навігацію з усіма цікавими місцями.

 На цій карті є позначки, в кого з мешканців можна купити мед, а в кого — полуницю чи інші корисні продукти.

 «Ми створили образ села, яке цікаво буде відвідувати. Ним розпочато проект брендів, у рамках якого розробимо бренди сіл для найактивніших сільських громад України», — розповів шеф-дизайнер студії LOGOGO, член громадських організацій «Громадська Варта Подолу» та «Поступ» Тарас Доненко на прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі.

 Цікава ідея народилася під час роботи «Мистецької резиденції імені Назарія Войтовича», наймолодшого героя Небесної сотні. Вона стартувала на початку літа саме у Травневому.

 Програму присвятили ревіталізації — відновленню будівлі, що стане мистецько-культурним центром тернопільського села.

 «У цьому будинку ми допомагатимемо створювати нові проекти молодим художникам», — зазначила Людмила Ничай, менеджер проекту «Мистецька резиденція імені Назарія Войтовича».

 Шеф-дизайнер студії LOGOGO Тарас Доненко та її арт-директор Олександра Павловська взяли участь у «Мистецькій резиденції».

 «Початкова ідея розробити сільський логотип — творчий експеримент дизайнера. Проте ми вийшли за рамки логотипа і створили бренд села»,— розповідає Тарас Доненко.

 Робота в рамках Резиденції перетворилася на новий проект, що допоможе українським селам стати цікавими як для мешканців, так і для туристів.

 Протягом року Тарас та Олександра їздитимуть українськими селами по усіх регіонах і розроблятимуть бренди сіл для тих, хто активно займається розвитком своєї місцевості.

 Відомо, що у вересні команда розроблятиме бренд двом населеним пунктам Західної України — селу Червона Діброва у Чернівецькій області та селу Славське, що на Львівщині.

 «Будемо разом робити наші села цікавими для відвідування», — упевнений Тарас Доненко.

 Усі деталі участі у проекті Brandville можна знайти на офіційній «Фейсбук»-сторінці: https://www.facebook.com/Brandville.ua/.

Джерело: http://www.umoloda.kiev.ua


Повернутися
02.09.2017
Категорія: Новини
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Те, що відразу нас не вбило, вбивало нас довго і повільно.  Ми вже не святкуємо Новий рік — ми святкуємо те, що вижили в старому. Рік, що минає, був ще одним роком у воюючій країні, зі всіма витікаючими звідси наслідками. Я не хочу підбивати його підсумки. Бо підбивати підсумки  — це ніби креслити жирну риску під виконаними математичними діями в стовпчик: ось тут ми додали (друзів, грошей, проблем, перспектив — потрібне підкреслити),  відняли (друзів, грошей, проблем, перспектив, ну, ви зрозуміли…), помножили на щоденні будні, поділили на нереалізовані плани і —  що отримаємо в «сухому залишку»? Якою цифрою це підсумувати і де, зрештою, знайти «задачник», аби подивитися правильну відповідь, — якщо вона узагалі існує?..

Кожен із нас на Новий рік починав нове життя, але вистачало його ненадовго, тому що жити-то треба... Новий рік — це симулякр. 1 січня —  звичайний день, такий самий, як і всі інші, якщо тільки ви не переборщили з алкоголем чи олів’є напередодні. Почати життя з «табули раси», змінити його, зробити усе те, до чого не доходили руки попередні 365 днів можна будь-коли, не чекаючи, коли впаде остання голка з ялинки, яка тоскно припадає пилом у кутку.

 Усі ми мали великі надії, багато робили для того, щоб усе, про що мріяли, збулося. Комусь це вдалося, комусь ні, проте в усіх нас є одне спільне: Новий рік дає нам надію на майбутнє. Його сила — в його семантиці. Цокаючись бокалами з шампанським, усі ми віримо, що новий (свіжий, ще в хрумкій упаковці) рік, що маячить попереду, подарує нам нове життя — правильне, успішне, з високими цілями та досягненнями. І, загадуючи під святковий передзвін бажання, стискаємо кулаки: агов, ти, те, що нас не вбило, —  начувайся, бо тепер наша черга...