Зарядився і поїхав…

Україна – на п’ятому місці за темпами розвитку  електромобілів

  Україна посіла п'яте місце в міжнародному рейтингу за темпами розвитку електромобілів, випередивши такі країни, як США, Нідерланди та Японія.

Дослідження опублікувало незалежне видання про електротранспорт InsideEVs.com, пише AIN.ua.

Швидше електричний транспорт розвивається лише в Ісландії, Швеції, Норвегії та Китаї. Місце в рейтингу визначалося наступним чином: кожна країна, яка прийняла в участь в дослідженні, отримувала певну кількість балів за кількома критеріями.

Серед них - політична підтримка розвитку "зеленого" транспорту, динаміка частки електрокарів на ринку авто, темпи розвитку інфраструктури і так далі.

Максимальний бал, який можна було отримати - 100, однак лише дві країни змогли перетнути позначку в 50 балів: Норвегія і Китай.

Головна причина, за якою Україна набрала майже 39 балів і потрапила в п'ятірку лідерів, - швидке зростання частки електрокарів в числі нових автомобілів, куплених українцями в минулому році.

За даними InsideEVs.com, серед машин, зареєстрованих вперше в 2016 році, на електромобілі припадає 4%.

Видання підрахувало, що за останній рік цей показник зріс в п'ять разів, а кількість проданих за рік електрокарів перевищила 2 500.

При цьому більшість електромобілів старі і потрапили в Україну після більш ніж дворічного використання в європейських країнах. Половина з них - Nissan Leaf.

"Мотивація цього" українського електромобільного дива "цілком зрозуміла: з огляду на те, що вона знаходиться в протистоянні з нафтовою державою Росією, в такий особистій формі втілилося бажання втерти носа Великій Нафті", - пише журналіст InsideEVs.com.

Україна набагато випереджає інші країни східної Європи і за темпами розвитку інфраструктури для електрокарів.

Тут є як приватні зарядні станції, доступ до яких можливий лише за згодою власника, так і публічні, а також кілька десятків фастчарджерів, в основному китайського виробництва.

На п'яте місце України в рейтингу вплинула і невелика підтримка електрокарів державою. Йдеться про прийняття наприкінці 2015 року законопроекту №1674, який скасував ввізне мито на електромобілі.

 

   www.epravda.com.ua


Повернутися
24.03.2017
Категорія: Новини
Колонка
Андрія Закревського
Шановні Тернополяни!

Те, що відразу нас не вбило, вбивало нас довго і повільно.  Ми вже не святкуємо Новий рік — ми святкуємо те, що вижили в старому. Рік, що минає, був ще одним роком у воюючій країні, зі всіма витікаючими звідси наслідками. Я не хочу підбивати його підсумки. Бо підбивати підсумки  — це ніби креслити жирну риску під виконаними математичними діями в стовпчик: ось тут ми додали (друзів, грошей, проблем, перспектив — потрібне підкреслити),  відняли (друзів, грошей, проблем, перспектив, ну, ви зрозуміли…), помножили на щоденні будні, поділили на нереалізовані плани і —  що отримаємо в «сухому залишку»? Якою цифрою це підсумувати і де, зрештою, знайти «задачник», аби подивитися правильну відповідь, — якщо вона узагалі існує?..

Кожен із нас на Новий рік починав нове життя, але вистачало його ненадовго, тому що жити-то треба... Новий рік — це симулякр. 1 січня —  звичайний день, такий самий, як і всі інші, якщо тільки ви не переборщили з алкоголем чи олів’є напередодні. Почати життя з «табули раси», змінити його, зробити усе те, до чого не доходили руки попередні 365 днів можна будь-коли, не чекаючи, коли впаде остання голка з ялинки, яка тоскно припадає пилом у кутку.

 Усі ми мали великі надії, багато робили для того, щоб усе, про що мріяли, збулося. Комусь це вдалося, комусь ні, проте в усіх нас є одне спільне: Новий рік дає нам надію на майбутнє. Його сила — в його семантиці. Цокаючись бокалами з шампанським, усі ми віримо, що новий (свіжий, ще в хрумкій упаковці) рік, що маячить попереду, подарує нам нове життя — правильне, успішне, з високими цілями та досягненнями. І, загадуючи під святковий передзвін бажання, стискаємо кулаки: агов, ти, те, що нас не вбило, —  начувайся, бо тепер наша черга...